čtvrtek 30. května 2013

Vyhlášení Giveaway!

Ahoj,
taaak, konečně je tady vyhlášení. Velice se Vám omlouvám, že je to tak pozdě. Teď bych tady asi měla napsat o tom, jak jsem to hrozně neměla čas, protože je konec roku, a já se pořád učím. Není to ale pravda - jsem prostě líná. Takže se ještě jednou omlouvám, a přejděme k vyhlášení.

Přihlásilo se 12 lidí - jeden na fb, a toho jsem počítala jako číslo jedna, protože byl úplně první.
A generátor vylosoval náhodně z 12 čísel...

Vyhrává číslo 4 - Šarinka Poláků !

Informace ohledně zásilky jsem poslala mailem. Pokud by se výherce neozval do 7 dnů, budu losovat podruhé.


Děkuji všem moc za účast, tato soutěž nebyla poslední, takže neklesejte na mysli - v té další možná vyhrajete právě Vy.


A.

Štítky:

 

 

 

Komentáře: 1:

V 30. května 2013 v 13:29 , Blogger Unknown řekl...

Děkuji! :) Mám velkou radost, adresu jsem odeslala!

 

Okomentovat

Komentáře jsou moderovány, takže si je všechny přečteme.

<< Domovská stránka